HRA

Monster Caves
Herní styl [uncategorized]
Multiplayer Bez multiplayeru
Rok vydání 1984
Programátor Todd Harrison & Les Batt...
Grafik (None)

INTRO

Recenze - programování

Jak na 512Kb Catridge !
03.07.2022 ( 3282 x )
Jak vytvořit 512Kb catridge a naprogramovat pro něj program ?
Naučíme vás mít dostatek paměti ... navždy. Navždy ? :) (číst)
BASIC V2.0 - Lekce 3. Nelži nebo s to zkontroluju - podmínky
25.04.2017 ( 2648 x )
Pokud někdo říká, že je Basic V2.0 nepoužitelný, lže. A my si konečně dokážeme pomocí příkazů IF a THEN tuto lež zjistit !!! Haháááá .. podmínky ! (číst)
BASIC V2.0 - Lekce 2. Lana, šňůry, lasa, uzly ... vlasně ne - Smyčky
04.04.2017 ( 3287 x )
Pokud někdo říká, že je Basic V2.0 nepoužitelný, lže. K výuce základů je použitelný až až .. tak směle do toho !
Přinášíme druhý díl... (číst)
BASIC V2.0 - Lekce 1. Proměnné a PRINT
21.03.2017 ( 2813 x )
Pokud někdo říká, že je Basic V2.0 nepoužitelný, lže. K výuce základů je použitelný až až .. tak směle do toho ! (číst)
Illegální instrukce na Commodore 64
01.06.2016 ( 3133 x )
Článek od LHS .. a velmi pěkný článek o illegálních instrukcích včetně popisu. Nepropásněte ! (číst)
Kdyby tisíc přerušení
06.05.2014 ( 2461 x )
V tomto článku nahlédneme na používání přerušení C64 jiným než nejběžnější způsobem, avšak nejedná se zdaleka o kompletní popis všech možností přerušení..... (číst)
Grafické mody
06.05.2014 ( 2204 x )
Popic grafických modů na C64 (číst)
Grafické módy na C64
30.04.2014 ( 2204 x )
Tento článek jsem kdysi psal pro časopis Splash!, bohužel ale v době, kdy už tento časopis končil a i přes nějaké náznaky občasného vycházení žádné další číslo nevyšlo. Dnes, s hlubšími znalostmi grafiky C64, píšu tento článek zcela znovu, jako památku na výše zmíněný časopis. (číst)

Advert

Hardcode and datamining by PCH of UNREAL, Hardware guru by RAY of UNREAL, Bugs report by SILLICON of UNREAL
UNREAL 2014-2021 Czech republic