Recenze - Navigátor

12 Assembler
41 Encyklopedie
30 Hardware
15 Hra
12 Párty
7 Programování
12 Sofware

HRA

Pathwords
Herní styl Puzzle
Multiplayer Bez multiplayeru
Rok vydání 1984
Programátor (Unknown)
Grafik (Unknown)

INTRO

Assembler 12.část - Joystick a sprity
11.04.2014 ( 950 x )
V poslední části se naučíme pohybovat spritem podle toho, jak hýbeme joystickem. Pro tvorbu hry zcela nutná kapitola, která zcela jasně ukáže, jak je to vlastně vše jednoduché :) (číst)
Assembler 11.část - Sprity
11.04.2014 ( 968 x )
Sprity jsou jedním z geniálních tahů tvůrců C64. Zcela nezávislé kousky grafiky o velikost 24x21 bodů, s kterými můžete dělat na obrazovce co chcete! ... teda skoro co chcete. Co jsou sprity, o tom dnes v dalším pokračování. (číst)
Assembler 10.část - IRQ přerušení
11.04.2014 ( 819 x )
IRQ přerušení je něco, co běží každých 1/50 sekund v počítači nezávisle na probíhajícím programu. A když pochopíte, jak a co ... dostane se vám neuvěřitelných možností. (číst)
Assembler 9.část - Znaky, znakové sady a videoram
11.04.2014 ( 1140 x )
Dnes to sice nebude čistě jen assemblerování, ale ukážeme si, jak se pracuje se znakovými sadami, jaké možnosti nám C64 nabízí .. a že jich není málo ! (číst)
Assembler 8.část - Nepodmíněné skoky, zásobník
11.04.2014 ( 787 x )
Práce se zásobníkem supluje z části nedostatek registrů, kterých máme jen tři. Jak a proč zásobník používat, že je to někdy jediná možnost, jak se vyhnout použití registrů o tom se dočtete v dalším díle. (číst)
Assembler 7.část - Logické operady, násobení a dělení
11.04.2014 ( 805 x )
Další várka matematiky, násobení a dělení a logické operace na úrovni bitů. Bez toho se snad nikdy neobejdete a pokud kapitolu vstřebáte a pochopíte, již vás nikdy nepřekvapí jedničky a nuly ! (číst)
Assembler 6.část - Programování assembleru na PC
11.04.2014 ( 868 x )
Programovat a spouštět kód jde sice v turboassembleru přímo na C64. Na PC ovšem máte možnosti daleko větší, nejste omezení pamětí. (číst)
Assembler 5.část - Stavový registr
11.04.2014 ( 824 x )
Stavový registr je alfa a omega a ukazuje vám ( a počítači), kdy a proč se určitý stav stal a na základě stavu registru proč použít ten či onen skok .. že to vypadá složitě ? Ono to taky trochu složité je. (číst)
Assembler 4.část - Sčítání, odečítání, skákání a kontrolování
11.04.2014 ( 895 x )
Nejjednodušší matematika jako je sčítání, odčítání, podmíněné skoky a proč a kdy je použít se naučíme v dnešní lekci assembleru. (číst)
Assembler 3.část - Práce s registry, instrukce LDA...STA..
11.04.2014 ( 1016 x )
Práce s registry. Načítání a ukládání hodnot. Kam a co ? Naučíme se používat základní příkazy LDA, LDX, LDY a STA, STX, STY .. a ti bystřejší pochopily, že registry jsou tři. A,X,Y .. tak pojďmě na to. (číst)
Assembler 2.část - Turboassembler
03.04.2014 ( 1030 x )
Programovat v assembleru ? Ale v čem ? kážeme vám jeden z nejlepších editorů na C64 co kdy vnikl pro programování. Jmenuje se .. turboassembler (číst)
Assembler 1.část - Začínáme !
11.04.2014 ( 1400 x )
Programování v assmbleru je nádherné :) Jednoduché, elegantní a je to jediná možnost, jak z jakéhokoliv počítače vyžímat maximum. Tak se posaďte, začínáme! (číst)

Advert

Programmed by PCH of UNREAL, Hardware support by RAY of UNREAL. Beta test and bugs guru SILLICON
Unreal 2014 - Czech republic