HRA

Star Trek 64
Herní styl War
Multiplayer Bez multiplayeru
Rok vydání 9992
Programátor (Unknown)
Grafik (Unknown)

INTRO

Recenze - Tak nějak tajmlajnově

Gianna Sisters v obrazech
20.06.2021 ( 556 x )
Klasika klasik v tom nejkrasnejsim vizuálním zobrazení co si jen dovedete představit !
( obrázky nejsou pro lidi mladí 18.ti let) (číst)
DSPD - Docela slušná porce dat
13.06.2021 ( 1430 x )
Nových 237.000 souborůke stažení a celkem asi 400.000 nových dat k poslechu i prohlížení !
Tomu se říká .. sakra apdejt ! (číst)
Bruce Lee II
25.09.2017 ( 1453 x )
Recenzi na další sice už starší, ale velmi podařenou hru, pro vás sepsal Solaris104
V roce 2013 se na počítače s Windows a Linuxem objevilo pokračování legendární hry Bruce Lee z 8-bitů.
Hra se jmenuje Bruce Lee II (číst)
Přeložené hry od CS autorů
02.08.2017 ( 1476 x )
Nečekané pokračování od LHS...
Původně jsem myslel, že jsem toto téma vyčerpal v předchozích uveřejněných dílech. I když jistě ne beze zbytku, neměl jsem v plánu se k němu ještě vracet.... (číst)
Replika 1581 pokračování
30.05.2017 ( 1634 x )
O replice mechaniky 1581 jsme již psali a zdálo se vše být hotové, ale LHS se rozhodl pro další upgrade... (číst)
1541 Ultimate a co dál ....
29.05.2017 ( 1637 x )
Mnozí z nás se setkali se situací, kdy jsme se jakožto majitelé 1541U podivili, co vše je s touto cartridge možné dělat a jaké další funkce nabízí .. (číst)
BASIC V2.0 - Lekce 3. Nelži nebo s to zkontroluju - podmínky
25.04.2017 ( 1631 x )
Pokud někdo říká, že je Basic V2.0 nepoužitelný, lže. A my si konečně dokážeme pomocí příkazů IF a THEN tuto lež zjistit !!! Haháááá .. podmínky ! (číst)
BASIC V2.0 - Lekce 2. Lana, šňůry, lasa, uzly ... vlasně ne - Smyčky
04.04.2017 ( 1711 x )
Pokud někdo říká, že je Basic V2.0 nepoužitelný, lže. K výuce základů je použitelný až až .. tak směle do toho !
Přinášíme druhý díl... (číst)
Robot KAREL
04.04.2017 ( 1348 x )
Že neexistuje ?
To jsou přece pomluvy ! ... i na C64 si můžete hrát a učit se s robotem Karlem.
Za info a jak na Karla děkujeme Karlovi - Solaris104 (číst)
BASIC V2.0 - Lekce 1. Proměnné a PRINT
21.03.2017 ( 1701 x )
Pokud někdo říká, že je Basic V2.0 nepoužitelný, lže. K výuce základů je použitelný až až .. tak směle do toho ! (číst)
GEOS - existující verze
09.12.2016 ( 2300 x )
Protože máme skvělého LHS tak si můžeme přečíst další super článek, tentokrát na téma GEOS a jaké jsou existující verze. (číst)
Replika 1581
13.11.2016 ( 2512 x )
Jednou z dalších možností, jak bojovat s nedostatkem (a díky různým zvěrstvům jako třeba předelání na zdroj), floppy mechanik pro C64 a Commodore stroje obecně, je vyrobit si repliku legendární 3,5 floppy Commodore 1581. Jak se s tímto nelehkým úkolem vypořádal LHS si můžete přečíst zde... (číst)
Superdisk na C64
12.06.2016 ( 3111 x )
Zajímavý kousek hardware, který stojí za to vědět, že existuje. Pro milovníky disket a popřípadě IDE64 moc hezká věcička. Ale drahá. (číst)
Illegální instrukce na Commodore 64
01.06.2016 ( 2518 x )
Článek od LHS .. a velmi pěkný článek o illegálních instrukcích včetně popisu. Nepropásněte ! (číst)
Česko-Slovensko srozumitelné utility
01.01.2016 ( 3261 x )
Soubor programů pomáhajících se životem na Commodore 64 v našem rodném .. krásném ... střediskovém jazyku. (jazyce ? ... to je fuk ! ) (číst)
Schlimeisch party 2015 v2 report
03.12.2015 ( 3008 x )
Jak vypadala akce z pohledu jednoho účastníka ctete zde... (číst)
Hry od Československých autorů - díl 5.
21.10.2015 ( 3757 x )
Zakončení skvělého seriálu od LHS, kterému tímto velké díky za počiny spojené s uchováním vzpomínek na Commodore 64 scénu. (číst)
Jak si udělat krásný power supply neboli zdroj
14.09.2015 ( 15704 x )
Ne každý zdroj je hezký. Ne každý zdroj je v dnešní době živý. Ukážeme vám, jak si udělat krásný a žívý zdroj !! Lidé čtěte. (číst)
Přeložené hry do češtiny pro C64
24.08.2015 ( 3740 x )
LHS pro změnu zmapoval přeložené herní pecky ( i nepecky ) do našeho rodného jazyka. - Český jazyk - (číst)
Hry pro C64 od československých autorů - díl 3: Textovky
05.07.2015 ( 3715 x )
LHS se tentokráte zaměřil na Českou tvorbu textových her. A že jich není málo !! (číst)
Schlimeisch 2015 - Party report
02.06.2015 ( 3450 x )
Kdo se zúčastnil a kdo ne ? Kdo koho podfoukl, podrazil, prodal, zastřelil či zostudil ?? To se dočtete v dením tisku, ale ne v seriózní recenzi z party jménem Schlimeisch 2015 (číst)
Turbo Chameleon 64 - recenze
27.05.2015 ( 4942 x )
Turbo Chameleon je taková cartridge necartridge ... ale umí opravdu hodně ! (číst)
Hry od československých autorů - díl 2.
26.10.2014 ( 3822 x )
Pokračování velmi poučného a perfektně zpracovaného seriálu od LHS o hrách vyrobených československými prsty a mozky. ( a nebo naopak ). (číst)
Komerční hry pro C64 od československých autorů
19.10.2014 ( 10501 x )
Tak hezký a od dlouhý seznam her tady ještě nikdo nikdy nevytvořil . Díky LHS máte možnost přečíst si zatím neucelenější článek a eských a slovenských hrách, které kdy byly za účelem zisku ( nebo ne :) vytvořeny na Commodore 64 (číst)
PMI-80
22.06.2014 ( 3600 x )
Velmi zajímavý počítačový počin. Možná pro mnoho lidí známá záležitost, ale asi ne každému je známý počítač PMI-80 založený na mikroproceroru řady 8080A. Tak do toho. Stojí to za to :) (číst)
Schlimeisch report 2014
17.06.2014 ( 2640 x )
CO a jak se dělo na Schlimeisch párty ve Fryštáku roku páně 2014 se dočtete zde. Děkuji všem dorazivším jedincům za účast a těším se znova za rok. (číst)
Blackwyche
11.05.2014 ( 2973 x )
Recenze hry Blackwyche pro nás napsal Solaris104 (číst)
Commodore C65 v obraze
11.05.2014 ( 2946 x )
Prototyp Commodore C65 fotogalerie (číst)
SID to PRG
06.05.2014 ( 1892 x )
Předkládám několik tipů, které jsem posbíral při tvorbě hudební kolekce Sidlove, jak z hudby ve formátu SID udělat zpět nativní C64 hudbu. Pokud by někdo tento problém řešil, možná mu budou k užitku. (číst)
SCA converter
06.05.2014 ( 2200 x )
Ti z vás, kteří jezdí na Forever a Monastery, měli již možnost výsledky tohoto programu vidět. Ostatním předkládám českou verzi manuálu doplňenou o krátký úvod. (číst)
HTML Viewer
06.05.2014 ( 1825 x )
HTML viewer od Fairlight je první a jediný HTML prohlížeč pro Commodore 64... (číst)
Conflict meeting 2005
06.05.2014 ( 1611 x )
Pro mě (Sad/Padua) celá tahle akcička začala vlastně v úterý 24.5.2005, kdy mi Pch/Unreal napsal skrz ICQ, jestli bych nechtěl jet do Prahy.... (číst)
Monastery 2005
06.05.2014 ( 1918 x )
Do you want to be a new face at the MONASTERY PARTY? Check out the nice town of Opava by visiting us on the 1-2-3 July 2005.
Chcete být nová tvář MONASTERY PARTY? Navštivte Opavu (Olbrichova 21) ve dnech 1-2-3 července 2005. (číst)
Kdyby tisíc přerušení
06.05.2014 ( 1605 x )
V tomto článku nahlédneme na používání přerušení C64 jiným než nejběžnější způsobem, avšak nejedná se zdaleka o kompletní popis všech možností přerušení..... (číst)
Grafické mody
06.05.2014 ( 1596 x )
Popic grafických modů na C64 (číst)
MarbleLogic
06.05.2014 ( 1418 x )
Skvělá logická hra MARBLELOGIC od českého autora.... (číst)
Creatures česky
06.05.2014 ( 1177 x )
Tato hra je opravdu klasika klasik. Hudba, perfektně vytvořená kola a práce s grafikou jsou na špičkové úurovni. Hudba a zvuky jsou neobyčejně "vlezlé" :) ... (číst)
Schlimeisch 2012
01.05.2014 ( 1194 x )
Commodoristická párty očima ataristy... (číst)
Schlimeisch 2004
30.04.2014 ( 1279 x )
Paaaaarty ! (číst)
SIDWINDER
30.04.2014 ( 1075 x )
Hudební editor SIDWINDER enhanced! (číst)
Grafika na ZX Spectrum
30.04.2014 ( 1944 x )
Spectrum má pouze jeden jediný hardwarový grafický režim. Nemá ani znakový režim jako např. C64. Grafické rozlišení Spectra je 256x192 pixelů. Obrazovka má svoji pevnou adresu, kde začíná, a tou je adresa 16384. Její délka je 6144 bajtů. Její zvláštností je to, že se nevyplňuje lineárně, ale je rozdělena na třetiny, přičemž v každé třetině se plní vždy každý osmý mikrořádek. (číst)
Srovnání grafiky C64 vs ZX
30.04.2014 ( 1523 x )
Tak co se nám poslední dobou nestalo. Jedna nejmenovaná odnož ZX spectrum scény s víceméně všeříkajícím názvem se pustila do srovnávání grafiky her na Commodore64 a ZX spectrum.... (číst)
Decathlon
30.04.2014 ( 1134 x )
Druhá věta k této hře by mohla znít asi takto:
levo,pravo,levo,pravo,levo,pravo,levo,pravo,le...........
a nebo popřípadě
levo,pravo,levo,pravo,levo,tlačítko,pravo,levo,pravo,le....... (číst)
Creatures English
30.04.2014 ( 6622 x )
This is the first time Ixve worked on the torture screen since starting it a week ago, and Ixve got a hell of a lot done.
All the character animation routuines were done today, the acme jack, see-sawm cannon etc. (číst)
Grafické módy na C64
30.04.2014 ( 1596 x )
Tento článek jsem kdysi psal pro časopis Splash!, bohužel ale v době, kdy už tento časopis končil a i přes nějaké náznaky občasného vycházení žádné další číslo nevyšlo. Dnes, s hlubšími znalostmi grafiky C64, píšu tento článek zcela znovu, jako památku na výše zmíněný časopis. (číst)
Forever quattro
30.04.2014 ( 1265 x )
Hello everybody, herexs Drake to tell you something about a great event known as Forever party, held in Slovakia in the east corner of a beautiful piece of nature in Europe! (číst)
Forever5
30.04.2014 ( 1458 x )
Kde, Kdy, Jak a Proč ? Vítám Vás lidé, jenž se cítíte věrni svému osmibitovému tvorovi doma na stole, a (ve, pod) skříni nebo na nějakém vyhrazeném místě jen pro něj. Samozřejmě jsou vítáni i ti, které osmibity provázely v jejich ranném počítačovém dětství.... (číst)
The Great Giana Sisters
24.04.2014 ( 1783 x )
Jedna z nejlepších her na Commodore C64 (číst)
Breakpoint 2004 report
24.04.2014 ( 1079 x )
Byl jsem donucen, abych napsal report z Breakpointu pro všechny, co měli jiné priority než jet na největší a nejlepší počítačovou scene party v Evropě.... (číst)
Brakepoint 2004 grafika
24.04.2014 ( 1083 x )
Grafiky z Brakepoint 2004 (číst)
Breakpoint 2005
23.04.2014 ( 1298 x )
Breakpoint 2005 očima českých návštěvníků (číst)
Exile
23.04.2014 ( 1354 x )
Tam byl" čas, kdy by jedna kulka nás zabít , jistě . Tam byly tmavé a zakouřené míst, kde byl každý den splňovali rituál umístit mince ve vaší preferované kabině . Tam byly japonské hry , pěstěné a krásné , že byste mohli nechat jen zdát . Tam byl Commando , tam byli vojáci , a tam byl" sova " , které z nás ztratí navždy . Kdyžhra konečně dorazil na C64.... (číst)
USB-IDE64 card
23.04.2014 ( 1462 x )
V tomto článku jsem se rozhodl popsat projekt, kterému jsem poslední dobou věnoval dost energie - jak přenášet data mezi C64 a PC pomocí USB. Tento článek jsem plánoval vydat dříve a v angličtině, ale okolnosti mu nepřály, tak alespoň českým příznivcům předkládám tuto verzi (doplněnou o pár poznámek). (číst)
BubbleBobble
22.04.2014 ( 1141 x )
Úžasná hra pro dva hráče s téměř drogovou návykovostí... (číst)
Historie firmy Commodore
19.04.2014 ( 1897 x )
Jak vznikla. Proč vnikla. Co dokázala .. kdo ? No přece značka Commodore :) Výlet do historie začíná ... (číst)
Hardware - Tiskárna BT100
19.04.2014 ( 1396 x )
Tiskárna BT100 aneb splašený hřebík! Tisk jednou jehličkou není zrovna z nejrychlejších, ale komu na v dobách Commodore vadilo ?? (všem) (číst)
BMP2IFLI pro C64
19.04.2014 ( 940 x )
Že ne vždy musíte použít PC aby jste dostali BMP soubor do IFLI vás přesvědčí tahle pěkná utilitka , která je určena přímo pro C64 (číst)
BMP2IFLI pro PC
19.04.2014 ( 1070 x )
Další z konvertů do jednoho z nejkrásnějších grafických formátů je přeod BMP obrázku do IFLI. (číst)
BMP2CHAR convert
19.04.2014 ( 1277 x )
Jednoduše a rychle převedete BMP obrázek do znakové sady zobrazitelné na C64. (číst)
64COPY
19.04.2014 ( 1245 x )
64COPY je jeden ze základních programů na PC, které umí pracovat s nepřeberným množství dnes již pravda archaickými formáty C64 soubory (číst)
ATV Simulator
19.04.2014 ( 1146 x )
Perfektně zpracovaná a hratelná jízda čtyřkolek dokonce ve dvojhře. Super :) (číst)
XH1541 Kabel
13.04.2014 ( 1373 x )
Propojit si PC s C64 je docela kumšt, zvláště v době Windows 8 ( pro ty, co již čas pokročil poznámka, že uplynulo zhruba rok od vydání Win8). Kabel XH je rychlejší z několika verzí kabelů pro propojení s PC. (číst)
SIMM paměti do C64
13.04.2014 ( 2762 x )
Klasick paměti mají jeden docela velký problém. Hodně moc a často odchází do křemíkového nebe. Proto vám ukážeme, jak si narvat do C64 SIMM moduly. (číst)
Serial mouse interface
13.04.2014 ( 17604 x )
Další verze myši, tentokrát již asi moc neexistující COM na C64 (číst)
PSX Gamepad na C64
13.04.2014 ( 1120 x )
Zapjit si JOY nebo MYŠ jde. Stejně tak jako zapojit si gamepad z vašeho obstarožního a nevyužívaného playstationu :) (číst)
PC myš na C64
13.04.2014 ( 25103 x )
Narozdíl od PC Joysticku je zapojení PC myši docela zaímavé, protože myš na C64 není zrovinka klasicky dostupný artikl. Jak PC myš zapojit ? Takto ! (číst)
Ananlogový JOY na C64
13.04.2014 ( 1045 x )
Zapojit si PC joy na C64 jde. Jak ? Předvedeme. (číst)
Null modem cable
13.04.2014 ( 1039 x )
Null modem cable. Nejsem odborník, ale na něco to bude (číst)
I/O Expander
13.04.2014 ( 1119 x )
IO expander ! ? Na co ? Nevím .. nevyznám se v tom, ale někteří z vás asi ano :) (číst)
High Speed RS232
13.04.2014 ( 953 x )
Rychlejší komunikace na přesném schématu zapojení. (číst)
Rozšíření paměti RAU na 512Kb
13.04.2014 ( 2633 x )
Rozšíření paměti REU - Ram Expansion Unit na 512 KB (číst)
Drive reset
13.04.2014 ( 3495 x )
Reset disketové mechaniky není v základu implementován, ačkoliv je životně důležitý při použití různých urychlovačů neboli turb. (číst)
DIGIMAX
13.04.2014 ( 1030 x )
Podrobné schéma karty DIGIMAX pro samplování přímo do C64 (číst)
Diagnostika C64
13.04.2014 ( 2496 x )
Diagnostika chyb vašeho Commodore 64 - anglicky (číst)
Autíčko na dálkové ovládíní
13.04.2014 ( 1323 x )
Ti z vás, kteří rádi experimemtují s externími zařízeními pro vás máme ... autíčko :) (číst)
32Kb pro Disk Drive
13.04.2014 ( 1090 x )
Více paměti pro váš disk drive - anglicky (číst)
256Kb pro Commodore 64
13.04.2014 ( 18983 x )
Více paměti v anglické verzi (číst)
Propojení 1541 disk drive s PC
13.04.2014 ( 1061 x )
Anglická verze a schéma propojení disk drive 1541 s PC (číst)
Zapojení monitoru 1084
13.04.2014 ( 2454 x )
Kompletní schéma popuárního barevného monitoru 1084 (číst)
Commodore VIC G20
11.04.2014 ( 1046 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore VIC 21
11.04.2014 ( 1100 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore VIC 20
11.04.2014 ( 1068 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore VIC 1001
11.04.2014 ( 1047 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore V364
11.04.2014 ( 1117 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore SX64
11.04.2014 ( 1129 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PLUS 4
11.04.2014 ( 1051 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PET 8296
11.04.2014 ( 1042 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PET 64
11.04.2014 ( 1059 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PET 4000
11.04.2014 ( 1541 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PET 3001
11.04.2014 ( 1081 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PET 2001N
11.04.2014 ( 1000 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PET2001-4 series
11.04.2014 ( 1024 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore P500
11.04.2014 ( 969 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore KIM 1
11.04.2014 ( 1025 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore SuperPet9000
11.04.2014 ( 996 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore CMAX
11.04.2014 ( 1102 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore Chessmate
11.04.2014 ( 983 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 8000 series
11.04.2014 ( 1026 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B720
11.04.2014 ( 0 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 700
11.04.2014 ( 978 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 610 & 620
11.04.2014 ( 976 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore C900
11.04.2014 ( 1095 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 8032SK and 8096SK
11.04.2014 ( 1029 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 64 SPORTS
11.04.2014 ( 1048 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 64 GS
11.04.2014 ( 1038 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 64 DX / 65
11.04.2014 ( 2004 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 64 BONUS
11.04.2014 ( 1977 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 232
11.04.2014 ( 961 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 128
11.04.2014 ( 1124 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 128D
11.04.2014 ( 1258 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore C116
11.04.2014 ( 1010 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B720
11.04.2014 ( 1027 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B710
11.04.2014 ( 954 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B500
11.04.2014 ( 1050 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B256-80
11.04.2014 ( 951 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B128-80
11.04.2014 ( 963 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B128
11.04.2014 ( 977 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 2000k
11.04.2014 ( 945 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 3000H
11.04.2014 ( 945 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Assembler 12.část - Joystick a sprity
11.04.2014 ( 1261 x )
V poslední části se naučíme pohybovat spritem podle toho, jak hýbeme joystickem. Pro tvorbu hry zcela nutná kapitola, která zcela jasně ukáže, jak je to vlastně vše jednoduché :) (číst)
Assembler 11.část - Sprity
11.04.2014 ( 1446 x )
Sprity jsou jedním z geniálních tahů tvůrců C64. Zcela nezávislé kousky grafiky o velikost 24x21 bodů, s kterými můžete dělat na obrazovce co chcete! ... teda skoro co chcete. Co jsou sprity, o tom dnes v dalším pokračování. (číst)
Assembler 10.část - IRQ přerušení
11.04.2014 ( 1145 x )
IRQ přerušení je něco, co běží každých 1/50 sekund v počítači nezávisle na probíhajícím programu. A když pochopíte, jak a co ... dostane se vám neuvěřitelných možností. (číst)
Assembler 9.část - Znaky, znakové sady a videoram
11.04.2014 ( 1484 x )
Dnes to sice nebude čistě jen assemblerování, ale ukážeme si, jak se pracuje se znakovými sadami, jaké možnosti nám C64 nabízí .. a že jich není málo ! (číst)
Assembler 8.část - Nepodmíněné skoky, zásobník
11.04.2014 ( 1093 x )
Práce se zásobníkem supluje z části nedostatek registrů, kterých máme jen tři. Jak a proč zásobník používat, že je to někdy jediná možnost, jak se vyhnout použití registrů o tom se dočtete v dalším díle. (číst)
Assembler 7.část - Logické operady, násobení a dělení
11.04.2014 ( 1107 x )
Další várka matematiky, násobení a dělení a logické operace na úrovni bitů. Bez toho se snad nikdy neobejdete a pokud kapitolu vstřebáte a pochopíte, již vás nikdy nepřekvapí jedničky a nuly ! (číst)
Assembler 6.část - Programování assembleru na PC
11.04.2014 ( 1474 x )
Programovat a spouštět kód jde sice v turboassembleru přímo na C64. Na PC ovšem máte možnosti daleko větší, nejste omezení pamětí. (číst)
Assembler 5.část - Stavový registr
11.04.2014 ( 1151 x )
Stavový registr je alfa a omega a ukazuje vám ( a počítači), kdy a proč se určitý stav stal a na základě stavu registru proč použít ten či onen skok .. že to vypadá složitě ? Ono to taky trochu složité je. (číst)
Assembler 4.část - Sčítání, odečítání, skákání a kontrolování
11.04.2014 ( 1255 x )
Nejjednodušší matematika jako je sčítání, odčítání, podmíněné skoky a proč a kdy je použít se naučíme v dnešní lekci assembleru. (číst)
Assembler 3.část - Práce s registry, instrukce LDA...STA..
11.04.2014 ( 1508 x )
Práce s registry. Načítání a ukládání hodnot. Kam a co ? Naučíme se používat základní příkazy LDA, LDX, LDY a STA, STX, STY .. a ti bystřejší pochopily, že registry jsou tři. A,X,Y .. tak pojďmě na to. (číst)
Assembler 2.část - Turboassembler
03.04.2014 ( 1358 x )
Programovat v assembleru ? Ale v čem ? kážeme vám jeden z nejlepších editorů na C64 co kdy vnikl pro programování. Jmenuje se .. turboassembler (číst)
Assembler 1.část - Začínáme !
11.04.2014 ( 1802 x )
Programování v assmbleru je nádherné :) Jednoduché, elegantní a je to jediná možnost, jak z jakéhokoliv počítače vyžímat maximum. Tak se posaďte, začínáme! (číst)

Advert

Hardcode and datamining by PCH of UNREAL, Hardware guru by RAY of UNREAL, Bugs report by SILLICON of UNREAL
UNREAL 2014-2021 Czech republic