Recenze - Navigátor

12 Assembler
41 Encyklopedie
30 Hardware
15 Hra
12 Párty
7 Programování
12 Sofware

HRA

You Have to Win the Game
Herní styl Platformer (Multi Screen)
Multiplayer Bez multiplayeru
Rok vydání 2012
Programátor Kabuto & J. Kyle Pittman
Grafik Kabuto & J. Kyle Pittman

INTRO

Přeložené hry od CS autorů
02.08.2017 ( 228 x )
Nečekané pokračování od LHS...
Původně jsem myslel, že jsem toto téma vyčerpal v předchozích uveřejněných dílech. I když jistě ne beze zbytku, neměl jsem v plánu se k němu ještě vracet.... (číst)
Replika 1581 pokračování
30.05.2017 ( 415 x )
O replice mechaniky 1581 jsme již psali a zdálo se vše být hotové, ale LHS se rozhodl pro další upgrade... (číst)
1541 Ultimate a co dál ....
29.05.2017 ( 391 x )
Mnozí z nás se setkali se situací, kdy jsme se jakožto majitelé 1541U podivili, co vše je s touto cartridge možné dělat a jaké další funkce nabízí .. (číst)
BASIC V2.0 - Lekce 3. Nelži nebo s to zkontroluju - podmínky
25.04.2017 ( 486 x )
Pokud někdo říká, že je Basic V2.0 nepoužitelný, lže. A my si konečně dokážeme pomocí příkazů IF a THEN tuto lež zjistit !!! Haháááá .. podmínky ! (číst)
BASIC V2.0 - Lekce 2. Lana, šňůry, lasa, uzly ... vlasně ne - Smyčky
04.04.2017 ( 563 x )
Pokud někdo říká, že je Basic V2.0 nepoužitelný, lže. K výuce základů je použitelný až až .. tak směle do toho !
Přinášíme druhý díl... (číst)
Robot KAREL
04.04.2017 ( 476 x )
Že neexistuje ?
To jsou přece pomluvy ! ... i na C64 si můžete hrát a učit se s robotem Karlem.
Za info a jak na Karla děkujeme Karlovi - Solaris104 (číst)
BASIC V2.0 - Lekce 1. Proměnné a PRINT
21.03.2017 ( 768 x )
Pokud někdo říká, že je Basic V2.0 nepoužitelný, lže. K výuce základů je použitelný až až .. tak směle do toho ! (číst)
GEOS - existující verze
09.12.2016 ( 1443 x )
Protože máme skvělého LHS tak si můžeme přečíst další super článek, tentokrát na téma GEOS a jaké jsou existující verze. (číst)
Replika 1581
13.11.2016 ( 1541 x )
Jednou z dalších možností, jak bojovat s nedostatkem (a díky různým zvěrstvům jako třeba předelání na zdroj), floppy mechanik pro C64 a Commodore stroje obecně, je vyrobit si repliku legendární 3,5 floppy Commodore 1581. Jak se s tímto nelehkým úkolem vypořádal LHS si můžete přečíst zde... (číst)
Superdisk na C64
12.06.2016 ( 2386 x )
Zajímavý kousek hardware, který stojí za to vědět, že existuje. Pro milovníky disket a popřípadě IDE64 moc hezká věcička. Ale drahá. (číst)
Illegální instrukce na Commodore 64
01.06.2016 ( 1918 x )
Článek od LHS .. a velmi pěkný článek o illegálních instrukcích včetně popisu. Nepropásněte ! (číst)
Česko-Slovensko srozumitelné utility
01.01.2016 ( 2648 x )
Soubor programů pomáhajících se životem na Commodore 64 v našem rodném .. krásném ... střediskovém jazyku. (jazyce ? ... to je fuk ! ) (číst)
Schlimeisch party 2015 v2 report
03.12.2015 ( 2474 x )
Jak vypadala akce z pohledu jednoho účastníka ctete zde... (číst)
Hry od Československých autorů - díl 5.
21.10.2015 ( 2867 x )
Zakončení skvělého seriálu od LHS, kterému tímto velké díky za počiny spojené s uchováním vzpomínek na Commodore 64 scénu. (číst)
Jak si udělat krásný power supply neboli zdroj
14.09.2015 ( 7533 x )
Ne každý zdroj je hezký. Ne každý zdroj je v dnešní době živý. Ukážeme vám, jak si udělat krásný a žívý zdroj !! Lidé čtěte. (číst)
Přeložené hry do češtiny pro C64
24.08.2015 ( 2767 x )
LHS pro změnu zmapoval přeložené herní pecky ( i nepecky ) do našeho rodného jazyka. - Český jazyk - (číst)
Hry pro C64 od československých autorů - díl 3: Textovky
05.07.2015 ( 2677 x )
LHS se tentokráte zaměřil na Českou tvorbu textových her. A že jich není málo !! (číst)
Schlimeisch 2015 - Party report
02.06.2015 ( 2594 x )
Kdo se zúčastnil a kdo ne ? Kdo koho podfoukl, podrazil, prodal, zastřelil či zostudil ?? To se dočtete v dením tisku, ale ne v seriózní recenzi z party jménem Schlimeisch 2015 (číst)
Turbo Chameleon 64 - recenze
27.05.2015 ( 3757 x )
Turbo Chameleon je taková cartridge necartridge ... ale umí opravdu hodně ! (číst)
Hry od československých autorů - díl 2.
26.10.2014 ( 2909 x )
Pokračování velmi poučného a perfektně zpracovaného seriálu od LHS o hrách vyrobených československými prsty a mozky. ( a nebo naopak ). (číst)
Komerční hry pro C64 od československých autorů
19.10.2014 ( 7448 x )
Tak hezký a od dlouhý seznam her tady ještě nikdo nikdy nevytvořil . Díky LHS máte možnost přečíst si zatím neucelenější článek a eských a slovenských hrách, které kdy byly za účelem zisku ( nebo ne :) vytvořeny na Commodore 64 (číst)
PMI-80
22.06.2014 ( 3033 x )
Velmi zajímavý počítačový počin. Možná pro mnoho lidí známá záležitost, ale asi ne každému je známý počítač PMI-80 založený na mikroproceroru řady 8080A. Tak do toho. Stojí to za to :) (číst)
Schlimeisch report 2014
17.06.2014 ( 2318 x )
CO a jak se dělo na Schlimeisch párty ve Fryštáku roku páně 2014 se dočtete zde. Děkuji všem dorazivším jedincům za účast a těším se znova za rok. (číst)
Blackwyche
11.05.2014 ( 2458 x )
Recenze hry Blackwyche pro nás napsal Solaris104 (číst)
Commodore C65 v obraze
11.05.2014 ( 2635 x )
Prototyp Commodore C65 fotogalerie (číst)
SID to PRG
06.05.2014 ( 1619 x )
Předkládám několik tipů, které jsem posbíral při tvorbě hudební kolekce Sidlove, jak z hudby ve formátu SID udělat zpět nativní C64 hudbu. Pokud by někdo tento problém řešil, možná mu budou k užitku. (číst)
SCA converter
06.05.2014 ( 1869 x )
Ti z vás, kteří jezdí na Forever a Monastery, měli již možnost výsledky tohoto programu vidět. Ostatním předkládám českou verzi manuálu doplňenou o krátký úvod. (číst)
HTML Viewer
06.05.2014 ( 1533 x )
HTML viewer od Fairlight je první a jediný HTML prohlížeč pro Commodore 64... (číst)
Conflict meeting 2005
06.05.2014 ( 1325 x )
Pro mě (Sad/Padua) celá tahle akcička začala vlastně v úterý 24.5.2005, kdy mi Pch/Unreal napsal skrz ICQ, jestli bych nechtěl jet do Prahy.... (číst)
Monastery 2005
06.05.2014 ( 1637 x )
Do you want to be a new face at the MONASTERY PARTY? Check out the nice town of Opava by visiting us on the 1-2-3 July 2005.
Chcete být nová tvář MONASTERY PARTY? Navštivte Opavu (Olbrichova 21) ve dnech 1-2-3 července 2005. (číst)
Kdyby tisíc přerušení
06.05.2014 ( 1292 x )
V tomto článku nahlédneme na používání přerušení C64 jiným než nejběžnější způsobem, avšak nejedná se zdaleka o kompletní popis všech možností přerušení..... (číst)
Grafické mody
06.05.2014 ( 1260 x )
Popic grafických modů na C64 (číst)
MarbleLogic
06.05.2014 ( 1119 x )
Skvělá logická hra MARBLELOGIC od českého autora.... (číst)
Creatures česky
06.05.2014 ( 876 x )
Tato hra je opravdu klasika klasik. Hudba, perfektně vytvořená kola a práce s grafikou jsou na špičkové úurovni. Hudba a zvuky jsou neobyčejně "vlezlé" :) ... (číst)
Schlimeisch 2012
01.05.2014 ( 882 x )
Commodoristická párty očima ataristy... (číst)
Schlimeisch 2004
30.04.2014 ( 948 x )
Paaaaarty ! (číst)
SIDWINDER
30.04.2014 ( 816 x )
Hudební editor SIDWINDER enhanced! (číst)
Grafika na ZX Spectrum
30.04.2014 ( 1428 x )
Spectrum má pouze jeden jediný hardwarový grafický režim. Nemá ani znakový režim jako např. C64. Grafické rozlišení Spectra je 256x192 pixelů. Obrazovka má svoji pevnou adresu, kde začíná, a tou je adresa 16384. Její délka je 6144 bajtů. Její zvláštností je to, že se nevyplňuje lineárně, ale je rozdělena na třetiny, přičemž v každé třetině se plní vždy každý osmý mikrořádek. (číst)
Srovnání grafiky C64 vs ZX
30.04.2014 ( 1147 x )
Tak co se nám poslední dobou nestalo. Jedna nejmenovaná odnož ZX spectrum scény s víceméně všeříkajícím názvem se pustila do srovnávání grafiky her na Commodore64 a ZX spectrum.... (číst)
Decathlon
30.04.2014 ( 844 x )
Druhá věta k této hře by mohla znít asi takto:
levo,pravo,levo,pravo,levo,pravo,levo,pravo,le...........
a nebo popřípadě
levo,pravo,levo,pravo,levo,tlačítko,pravo,levo,pravo,le....... (číst)
Creatures English
30.04.2014 ( 6228 x )
This is the first time Ixve worked on the torture screen since starting it a week ago, and Ixve got a hell of a lot done.
All the character animation routuines were done today, the acme jack, see-sawm cannon etc. (číst)
Grafické módy na C64
30.04.2014 ( 1260 x )
Tento článek jsem kdysi psal pro časopis Splash!, bohužel ale v době, kdy už tento časopis končil a i přes nějaké náznaky občasného vycházení žádné další číslo nevyšlo. Dnes, s hlubšími znalostmi grafiky C64, píšu tento článek zcela znovu, jako památku na výše zmíněný časopis. (číst)
Forever quattro
30.04.2014 ( 964 x )
Hello everybody, herexs Drake to tell you something about a great event known as Forever party, held in Slovakia in the east corner of a beautiful piece of nature in Europe! (číst)
Forever5
30.04.2014 ( 1145 x )
Kde, Kdy, Jak a Proč ? Vítám Vás lidé, jenž se cítíte věrni svému osmibitovému tvorovi doma na stole, a (ve, pod) skříni nebo na nějakém vyhrazeném místě jen pro něj. Samozřejmě jsou vítáni i ti, které osmibity provázely v jejich ranném počítačovém dětství.... (číst)
The Great Giana Sisters
24.04.2014 ( 986 x )
Jedna z nejlepších her na Commodore C64 (číst)
Breakpoint 2004 report
24.04.2014 ( 830 x )
Byl jsem donucen, abych napsal report z Breakpointu pro všechny, co měli jiné priority než jet na největší a nejlepší počítačovou scene party v Evropě.... (číst)
Brakepoint 2004 grafika
24.04.2014 ( 822 x )
Grafiky z Brakepoint 2004 (číst)
Breakpoint 2005
23.04.2014 ( 1047 x )
Breakpoint 2005 očima českých návštěvníků (číst)
Exile
23.04.2014 ( 1044 x )
Tam byl" čas, kdy by jedna kulka nás zabít , jistě . Tam byly tmavé a zakouřené míst, kde byl každý den splňovali rituál umístit mince ve vaší preferované kabině . Tam byly japonské hry , pěstěné a krásné , že byste mohli nechat jen zdát . Tam byl Commando , tam byli vojáci , a tam byl" sova " , které z nás ztratí navždy . Kdyžhra konečně dorazil na C64.... (číst)
USB-IDE64 card
23.04.2014 ( 1154 x )
V tomto článku jsem se rozhodl popsat projekt, kterému jsem poslední dobou věnoval dost energie - jak přenášet data mezi C64 a PC pomocí USB. Tento článek jsem plánoval vydat dříve a v angličtině, ale okolnosti mu nepřály, tak alespoň českým příznivcům předkládám tuto verzi (doplněnou o pár poznámek). (číst)
BubbleBobble
22.04.2014 ( 824 x )
Úžasná hra pro dva hráče s téměř drogovou návykovostí... (číst)
Historie firmy Commodore
19.04.2014 ( 1508 x )
Jak vznikla. Proč vnikla. Co dokázala .. kdo ? No přece značka Commodore :) Výlet do historie začíná ... (číst)
Hardware - Tiskárna BT100
19.04.2014 ( 1086 x )
Tiskárna BT100 aneb splašený hřebík! Tisk jednou jehličkou není zrovna z nejrychlejších, ale komu na v dobách Commodore vadilo ?? (všem) (číst)
BMP2IFLI pro C64
19.04.2014 ( 707 x )
Že ne vždy musíte použít PC aby jste dostali BMP soubor do IFLI vás přesvědčí tahle pěkná utilitka , která je určena přímo pro C64 (číst)
BMP2IFLI pro PC
19.04.2014 ( 803 x )
Další z konvertů do jednoho z nejkrásnějších grafických formátů je přeod BMP obrázku do IFLI. (číst)
BMP2CHAR convert
19.04.2014 ( 937 x )
Jednoduše a rychle převedete BMP obrázek do znakové sady zobrazitelné na C64. (číst)
64COPY
19.04.2014 ( 981 x )
64COPY je jeden ze základních programů na PC, které umí pracovat s nepřeberným množství dnes již pravda archaickými formáty C64 soubory (číst)
ATV Simulator
19.04.2014 ( 901 x )
Perfektně zpracovaná a hratelná jízda čtyřkolek dokonce ve dvojhře. Super :) (číst)
XH1541 Kabel
13.04.2014 ( 1082 x )
Propojit si PC s C64 je docela kumšt, zvláště v době Windows 8 ( pro ty, co již čas pokročil poznámka, že uplynulo zhruba rok od vydání Win8). Kabel XH je rychlejší z několika verzí kabelů pro propojení s PC. (číst)
SIMM paměti do C64
13.04.2014 ( 2309 x )
Klasick paměti mají jeden docela velký problém. Hodně moc a často odchází do křemíkového nebe. Proto vám ukážeme, jak si narvat do C64 SIMM moduly. (číst)
Serial mouse interface
13.04.2014 ( 16993 x )
Další verze myši, tentokrát již asi moc neexistující COM na C64 (číst)
PSX Gamepad na C64
13.04.2014 ( 870 x )
Zapjit si JOY nebo MYŠ jde. Stejně tak jako zapojit si gamepad z vašeho obstarožního a nevyužívaného playstationu :) (číst)
PC myš na C64
13.04.2014 ( 24766 x )
Narozdíl od PC Joysticku je zapojení PC myši docela zaímavé, protože myš na C64 není zrovinka klasicky dostupný artikl. Jak PC myš zapojit ? Takto ! (číst)
Ananlogový JOY na C64
13.04.2014 ( 806 x )
Zapojit si PC joy na C64 jde. Jak ? Předvedeme. (číst)
Null modem cable
13.04.2014 ( 800 x )
Null modem cable. Nejsem odborník, ale na něco to bude (číst)
I/O Expander
13.04.2014 ( 869 x )
IO expander ! ? Na co ? Nevím .. nevyznám se v tom, ale někteří z vás asi ano :) (číst)
High Speed RS232
13.04.2014 ( 729 x )
Rychlejší komunikace na přesném schématu zapojení. (číst)
Rozšíření paměti RAU na 512Kb
13.04.2014 ( 2318 x )
Rozšíření paměti REU - Ram Expansion Unit na 512 KB (číst)
Drive reset
13.04.2014 ( 3163 x )
Reset disketové mechaniky není v základu implementován, ačkoliv je životně důležitý při použití různých urychlovačů neboli turb. (číst)
DIGIMAX
13.04.2014 ( 804 x )
Podrobné schéma karty DIGIMAX pro samplování přímo do C64 (číst)
Diagnostika C64
13.04.2014 ( 2104 x )
Diagnostika chyb vašeho Commodore 64 - anglicky (číst)
Autíčko na dálkové ovládíní
13.04.2014 ( 1062 x )
Ti z vás, kteří rádi experimemtují s externími zařízeními pro vás máme ... autíčko :) (číst)
32Kb pro Disk Drive
13.04.2014 ( 822 x )
Více paměti pro váš disk drive - anglicky (číst)
256Kb pro Commodore 64
13.04.2014 ( 18686 x )
Více paměti v anglické verzi (číst)
Propojení 1541 disk drive s PC
13.04.2014 ( 804 x )
Anglická verze a schéma propojení disk drive 1541 s PC (číst)
Zapojení monitoru 1084
13.04.2014 ( 2172 x )
Kompletní schéma popuárního barevného monitoru 1084 (číst)
Commodore VIC G20
11.04.2014 ( 788 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore VIC 21
11.04.2014 ( 805 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore VIC 20
11.04.2014 ( 780 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore VIC 1001
11.04.2014 ( 797 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore V364
11.04.2014 ( 817 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore SX64
11.04.2014 ( 855 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PLUS 4
11.04.2014 ( 786 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PET 8296
11.04.2014 ( 742 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PET 64
11.04.2014 ( 802 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PET 4000
11.04.2014 ( 1254 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PET 3001
11.04.2014 ( 791 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PET 2001N
11.04.2014 ( 757 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore PET2001-4 series
11.04.2014 ( 754 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore P500
11.04.2014 ( 727 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore KIM 1
11.04.2014 ( 794 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore SuperPet9000
11.04.2014 ( 747 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore CMAX
11.04.2014 ( 835 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore Chessmate
11.04.2014 ( 764 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 8000 series
11.04.2014 ( 782 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B720
11.04.2014 ( 0 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 700
11.04.2014 ( 748 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 610 & 620
11.04.2014 ( 747 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore C900
11.04.2014 ( 839 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 8032SK and 8096SK
11.04.2014 ( 786 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 64 SPORTS
11.04.2014 ( 804 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 64 GS
11.04.2014 ( 804 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 64 DX / 65
11.04.2014 ( 1696 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 64 BONUS
11.04.2014 ( 1641 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 232
11.04.2014 ( 744 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 128
11.04.2014 ( 846 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 128D
11.04.2014 ( 958 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore C116
11.04.2014 ( 768 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B720
11.04.2014 ( 782 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B710
11.04.2014 ( 721 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B500
11.04.2014 ( 795 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B256-80
11.04.2014 ( 729 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B128-80
11.04.2014 ( 746 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore B128
11.04.2014 ( 745 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 2000k
11.04.2014 ( 726 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Commodore 3000H
11.04.2014 ( 726 x )
Commodore Hardware Encyklopedie v původním znění s titulky. (číst)
Assembler 12.část - Joystick a sprity
11.04.2014 ( 979 x )
V poslední části se naučíme pohybovat spritem podle toho, jak hýbeme joystickem. Pro tvorbu hry zcela nutná kapitola, která zcela jasně ukáže, jak je to vlastně vše jednoduché :) (číst)
Assembler 11.část - Sprity
11.04.2014 ( 1008 x )
Sprity jsou jedním z geniálních tahů tvůrců C64. Zcela nezávislé kousky grafiky o velikost 24x21 bodů, s kterými můžete dělat na obrazovce co chcete! ... teda skoro co chcete. Co jsou sprity, o tom dnes v dalším pokračování. (číst)
Assembler 10.část - IRQ přerušení
11.04.2014 ( 848 x )
IRQ přerušení je něco, co běží každých 1/50 sekund v počítači nezávisle na probíhajícím programu. A když pochopíte, jak a co ... dostane se vám neuvěřitelných možností. (číst)
Assembler 9.část - Znaky, znakové sady a videoram
11.04.2014 ( 1171 x )
Dnes to sice nebude čistě jen assemblerování, ale ukážeme si, jak se pracuje se znakovými sadami, jaké možnosti nám C64 nabízí .. a že jich není málo ! (číst)
Assembler 8.část - Nepodmíněné skoky, zásobník
11.04.2014 ( 814 x )
Práce se zásobníkem supluje z části nedostatek registrů, kterých máme jen tři. Jak a proč zásobník používat, že je to někdy jediná možnost, jak se vyhnout použití registrů o tom se dočtete v dalším díle. (číst)
Assembler 7.část - Logické operady, násobení a dělení
11.04.2014 ( 835 x )
Další várka matematiky, násobení a dělení a logické operace na úrovni bitů. Bez toho se snad nikdy neobejdete a pokud kapitolu vstřebáte a pochopíte, již vás nikdy nepřekvapí jedničky a nuly ! (číst)
Assembler 6.část - Programování assembleru na PC
11.04.2014 ( 899 x )
Programovat a spouštět kód jde sice v turboassembleru přímo na C64. Na PC ovšem máte možnosti daleko větší, nejste omezení pamětí. (číst)
Assembler 5.část - Stavový registr
11.04.2014 ( 869 x )
Stavový registr je alfa a omega a ukazuje vám ( a počítači), kdy a proč se určitý stav stal a na základě stavu registru proč použít ten či onen skok .. že to vypadá složitě ? Ono to taky trochu složité je. (číst)
Assembler 4.část - Sčítání, odečítání, skákání a kontrolování
11.04.2014 ( 924 x )
Nejjednodušší matematika jako je sčítání, odčítání, podmíněné skoky a proč a kdy je použít se naučíme v dnešní lekci assembleru. (číst)
Assembler 3.část - Práce s registry, instrukce LDA...STA..
11.04.2014 ( 1047 x )
Práce s registry. Načítání a ukládání hodnot. Kam a co ? Naučíme se používat základní příkazy LDA, LDX, LDY a STA, STX, STY .. a ti bystřejší pochopily, že registry jsou tři. A,X,Y .. tak pojďmě na to. (číst)
Assembler 2.část - Turboassembler
03.04.2014 ( 1058 x )
Programovat v assembleru ? Ale v čem ? kážeme vám jeden z nejlepších editorů na C64 co kdy vnikl pro programování. Jmenuje se .. turboassembler (číst)
Assembler 1.část - Začínáme !
11.04.2014 ( 1445 x )
Programování v assmbleru je nádherné :) Jednoduché, elegantní a je to jediná možnost, jak z jakéhokoliv počítače vyžímat maximum. Tak se posaďte, začínáme! (číst)

Advert

Programmed by PCH of UNREAL, Hardware support by RAY of UNREAL. Beta test and bugs guru SILLICON
Unreal 2014 - Czech republic