HRA

Pests
Herní styl Miscellaneous
Multiplayer Bez multiplayeru
Rok vydání 1984
Programátor Kevin Woram
Grafik (Unknown)

INTRO

Recenze - assembler

Assembler 12.část - Joystick a sprity
11.04.2014 ( 1838 x )
V poslední části se naučíme pohybovat spritem podle toho, jak hýbeme joystickem. Pro tvorbu hry zcela nutná kapitola, která zcela jasně ukáže, jak je to vlastně vše jednoduché :) (číst)
Assembler 11.část - Sprity
11.04.2014 ( 2332 x )
Sprity jsou jedním z geniálních tahů tvůrců C64. Zcela nezávislé kousky grafiky o velikost 24x21 bodů, s kterými můžete dělat na obrazovce co chcete! ... teda skoro co chcete. Co jsou sprity, o tom dnes v dalším pokračování. (číst)
Assembler 10.část - IRQ přerušení
11.04.2014 ( 2204 x )
IRQ přerušení je něco, co běží každých 1/50 sekund v počítači nezávisle na probíhajícím programu. A když pochopíte, jak a co ... dostane se vám neuvěřitelných možností. (číst)
Assembler 9.část - Znaky, znakové sady a videoram
11.04.2014 ( 2397 x )
Dnes to sice nebude čistě jen assemblerování, ale ukážeme si, jak se pracuje se znakovými sadami, jaké možnosti nám C64 nabízí .. a že jich není málo ! (číst)
Assembler 8.část - Nepodmíněné skoky, zásobník
11.04.2014 ( 1701 x )
Práce se zásobníkem supluje z části nedostatek registrů, kterých máme jen tři. Jak a proč zásobník používat, že je to někdy jediná možnost, jak se vyhnout použití registrů o tom se dočtete v dalším díle. (číst)
Assembler 7.část - Logické operady, násobení a dělení
11.04.2014 ( 1665 x )
Další várka matematiky, násobení a dělení a logické operace na úrovni bitů. Bez toho se snad nikdy neobejdete a pokud kapitolu vstřebáte a pochopíte, již vás nikdy nepřekvapí jedničky a nuly ! (číst)
Assembler 6.část - Programování assembleru na PC
11.04.2014 ( 2397 x )
Programovat a spouštět kód jde sice v turboassembleru přímo na C64. Na PC ovšem máte možnosti daleko větší, nejste omezení pamětí. (číst)
Assembler 5.část - Stavový registr
11.04.2014 ( 1728 x )
Stavový registr je alfa a omega a ukazuje vám ( a počítači), kdy a proč se určitý stav stal a na základě stavu registru proč použít ten či onen skok .. že to vypadá složitě ? Ono to taky trochu složité je. (číst)
Assembler 4.část - Sčítání, odečítání, skákání a kontrolování
11.04.2014 ( 1925 x )
Nejjednodušší matematika jako je sčítání, odčítání, podmíněné skoky a proč a kdy je použít se naučíme v dnešní lekci assembleru. (číst)
Assembler 3.část - Práce s registry, instrukce LDA...STA..
11.04.2014 ( 2433 x )
Práce s registry. Načítání a ukládání hodnot. Kam a co ? Naučíme se používat základní příkazy LDA, LDX, LDY a STA, STX, STY .. a ti bystřejší pochopily, že registry jsou tři. A,X,Y .. tak pojďmě na to. (číst)
Assembler 2.část - Turboassembler
03.04.2014 ( 1943 x )
Programovat v assembleru ? Ale v čem ? kážeme vám jeden z nejlepších editorů na C64 co kdy vnikl pro programování. Jmenuje se .. turboassembler (číst)
Assembler 1.část - Začínáme !
11.04.2014 ( 2509 x )
Programování v assmbleru je nádherné :) Jednoduché, elegantní a je to jediná možnost, jak z jakéhokoliv počítače vyžímat maximum. Tak se posaďte, začínáme! (číst)

Advert

Hardcode and datamining by PCH of UNREAL, Hardware guru by RAY of UNREAL, Bugs report by SILLICON of UNREAL
UNREAL 2014-2021 Czech republic