HRA
Pests |
|
Herní styl |
Miscellaneous |
Multiplayer |
Bez multiplayeru |
Rok vydání |
1984 |
Programátor |
Kevin Woram |
Grafik |
(Unknown) |
|
INTRO
|
Recenze - assembler
|
Assembler 12.část - Joystick a sprity 11.04.2014 ( 1838 x ) |
|
V poslední části se naučíme pohybovat spritem podle toho, jak hýbeme joystickem. Pro tvorbu hry zcela nutná kapitola, která zcela jasně ukáže, jak je to vlastně vše jednoduché :) (číst) |
|
Assembler 11.část - Sprity 11.04.2014 ( 2332 x ) |
|
Sprity jsou jedním z geniálních tahů tvůrců C64. Zcela nezávislé kousky grafiky o velikost 24x21 bodů, s kterými můžete dělat na obrazovce co chcete! ... teda skoro co chcete. Co jsou sprity, o tom dnes v dalším pokračování. (číst) |
|
Assembler 10.část - IRQ přerušení 11.04.2014 ( 2204 x ) |
|
IRQ přerušení je něco, co běží každých 1/50 sekund v počítači nezávisle na probíhajícím programu. A když pochopíte, jak a co ... dostane se vám neuvěřitelných možností. (číst) |
|
Assembler 9.část - Znaky, znakové sady a videoram 11.04.2014 ( 2397 x ) |
|
Dnes to sice nebude čistě jen assemblerování, ale ukážeme si, jak se pracuje se znakovými sadami, jaké možnosti nám C64 nabízí .. a že jich není málo ! (číst) |
|
Assembler 8.část - Nepodmíněné skoky, zásobník 11.04.2014 ( 1701 x ) |
|
Práce se zásobníkem supluje z části nedostatek registrů, kterých máme jen tři. Jak a proč zásobník používat, že je to někdy jediná možnost, jak se vyhnout použití registrů o tom se dočtete v dalším díle. (číst) |
|
Assembler 7.část - Logické operady, násobení a dělení 11.04.2014 ( 1665 x ) |
|
Další várka matematiky, násobení a dělení a logické operace na úrovni bitů. Bez toho se snad nikdy neobejdete a pokud kapitolu vstřebáte a pochopíte, již vás nikdy nepřekvapí jedničky a nuly ! (číst) |
|
Assembler 6.část - Programování assembleru na PC 11.04.2014 ( 2397 x ) |
|
Programovat a spouštět kód jde sice v turboassembleru přímo na C64. Na PC ovšem máte možnosti daleko větší, nejste omezení pamětí. (číst) |
|
Assembler 5.část - Stavový registr 11.04.2014 ( 1728 x ) |
|
Stavový registr je alfa a omega a ukazuje vám ( a počítači), kdy a proč se určitý stav stal a na základě stavu registru proč použít ten či onen skok .. že to vypadá složitě ? Ono to taky trochu složité je. (číst) |
|
Assembler 4.část - Sčítání, odečítání, skákání a kontrolování 11.04.2014 ( 1925 x ) |
|
Nejjednodušší matematika jako je sčítání, odčítání, podmíněné skoky a proč a kdy je použít se naučíme v dnešní lekci assembleru. (číst) |
|
Assembler 3.část - Práce s registry, instrukce LDA...STA.. 11.04.2014 ( 2433 x ) |
|
Práce s registry. Načítání a ukládání hodnot. Kam a co ? Naučíme se používat základní příkazy LDA, LDX, LDY a STA, STX, STY .. a ti bystřejší pochopily, že registry jsou tři. A,X,Y .. tak pojďmě na to. (číst) |
|
Assembler 2.část - Turboassembler 03.04.2014 ( 1943 x ) |
|
Programovat v assembleru ? Ale v čem ? kážeme vám jeden z nejlepších editorů na C64 co kdy vnikl pro programování. Jmenuje se .. turboassembler (číst) |
|
Assembler 1.část - Začínáme ! 11.04.2014 ( 2509 x ) |
|
Programování v assmbleru je nádherné :) Jednoduché, elegantní a je to jediná možnost, jak z jakéhokoliv počítače vyžímat maximum. Tak se posaďte, začínáme! (číst) |
|
|